Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 ianuarie 2017

Trendsetter (cel care lansează moda)

Sunt multe lucruri cu care mă mândresc din ceea ce a fost perioada administrativă (în care am lucrat în administrație) a vieții mele de până acum.

Unul dintre acestea, pe lângă faptul că am revoluționat comunicarea publică locală, este că am fost trendsetter-ul (cel care a lansat moda) consilierilor- purtători de cuvânt.

Până la numirea mea din 2011 nu mai auzisem de un astfel de caz, însă după aceea, moda aceasta a fost preluată de mai mulți politicieni și consilierii lor. 
De fiecare dată când aud de un astfel de caz, am satisfacția inventatorului care este copiat.

Nu e puțin lucru!

P.S.
15 aprilie 2011, ziua în care am devenit, formal, purtător de cuvânt al Primăriei Municipiului Petroșani, deși eram încadrat consilier al primarului, post pe care am rămas până în utima zi de activitate în instituția amintită.


30 ianuarie 2017, ziua în care am aflat că purtător de cuvânt al Consiliului Județean Hunedoara a fost numit Cristian Gros, consilier al președintelui instituției.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu